loading...
fcbarcelona
بازدید : 54 دوشنبه 30 مرداد 1391 نظرات (0)

 

         مسی: هم تیمی هایم در لاماسیا فکر می کردند من لال هستم  

http://up.tarafdaran-football.ir/messi.jpg

طرفداران فوتبال:لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسا، فاش کرد که هم تیمی هایش در لاماسیا، آکادمی جوانان بارسا، فکر می کردند که او احمق است.

ستاره آبی و اناری ها در این فصل در 60 دیداری که برای این تیم انجام داد، 73 گل به ثمر رساند و با این تیم به چهار جام دست پیدا کرد اما اکنون فاش کرد که هم تیمی هایش زمانی به توانایی های او شک داشتند.

او در گفتگو با مجله مجارستانی کپس اسپورت گفت:" فابرگاس به من گفت که وقتی کوچک بودم، در رختکن خیلی ساکت بودم و آنها فکر می کردند من لال هستم.

 

اگر با بقیه راحت تر هستم و در رختکن به اندازه زمان بازی در لا ماسیا،خجالت نمی کشم."

مسی همچنین اعلام کرد که هیچ یک از بازی های یورو 2012 را تماشا نکرده است و همچنین از صحبت های نیمار در مورد خودش ابراز خشنودی کرد. ستاره جوان سانتوس مسی را بهترین بازیکن دنیا توصیف کرده بود.

" از نیمار به خاطر صحبت هایش در مورد من تشکر می کنم. وقتی یک بازیکن دیگر چنین تعریفی از شما بکند، بسیار لذت بخش است."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین بازیکن جهان چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 77
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 75
  • بازدید ماه : 230
  • بازدید سال : 787
  • بازدید کلی : 7,766
  • کدهای اختصاصی
    تماس با ما
    اين سايت را حمايت مي کنم

    جدول لیگ برتر

    مترجم سایت

    رنک الکسا

    مجموعه ساخت بازی سه بعدی مجموعه عظیم بک گراند مجموعه عظیم آیفون تیشرت مصباح الهدی تیشرت سلام بر حسین